Heemkunde Oost-Vlaanderen VZW

Zaterdag 17 oktober 2020

Raadsvergadering in De Kluize Sportstraat 3 te Oosterzele

volgend maatregelen zijn van kracht:

- afstand houden blijft de regel!
- handen kunnen ontsmet worde nbij het betreden van het gebouw
- mondmasker verplicht (kan eventueel afgezet worden wanneer u aan uw tafel zit)
- bij voorkeur 1 persoon per kring (indien dit niet mogelijk, gelieve ons te informeren)
- bij het binnenkomen dient iedereen zijn contactgegevens te noteren (naam, kring, telefoonnr). Breng dus uw eigen pen mee!
- er is een uitgetekend parcours dat moet gevold worden
- bij het binnenkomen kunnen ruilnummers in grote dozen (1 per kring) gedeponeerd worden. Groepeer dus de tijdschriften per kring zodat u meer 1 keer langs deze dozen hoeft te gaan. Gebruik GEEN etiketten zodat het pakket dat u deponeer in elke doos hetzelfde is en u niet heen-en-weer dient te lopen tussen de dozen. Het deponeren van de ruilnummers in de dozen gebeurt 1 voor 1 en met de nodige afstand.
- in de zaal krijgt iedereen een tafel toegewezen (er is onderling voldoende afstand voorzien). U blijft aan deze tafel zitten. Rondlopen in niet aan de orde.
- koffie wordt aan de tafel gebracht
- wanneer u uw tafel toch dient te verlaten (bvb. om naar het toilet te gaan) moet het mondmasker opgezet worden
- de agenda zal beperkt blijven (zo komt er geen rondvraag)
- er is geen pauze voorzien
- de boekenstand van Heemkring Lede wordt NIET toegelaten
- op het einde van de vergadering zullen de laureaten 25 jaar bestuurslid gelauwerd worden en wordt de Reinaertprijs uitgereikt.
- bij het verlaten van de zaal (eveneens 1 voor 1) komt u andermaal langs de dozen met ruilnummers en kan u de doos voor uw vereniging meenemen

De bestuursleden van Heemkunde Oost-Vlaanderen zullen er op toezien dat deze regels gevolgd worden.

Wegbeschrijving De Kluize Oosterzele

Heemkunde Oost-Vlaanderen vzw